Зі стапеля верфі компанії DAEWOO SHIPBUILDING зійшло судно MADRID MAERSK для перевезення контейнерів, яке по праву можна вважати одним з найбільших в світі. Судно було закінчено на початку квітня 2017 року на замовлення датського перевізника MAERSK LINE в рамках контракту з виготовлення 11-ти подібних судів.
Характеристика судна:
- водотоннажність близько 195 000 тон;
- вантажомісткість контейнерів близько 20 600;
- довжина судна 399 м;
- ширина судна 58,6 м
Суднобудівна компанія Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering використовує в складі інженерних систем судна пластинчасті теплообмінники компанії TRANTER. Всі теплообмінні поверхні і патрубки виготовляються з титану, забезпечуючи практично повну відсутність корозії при контакті з морською водою.
Системи, де застосовуються теплообмінники TRANTER:
- основний охолоджувач мастила;
- охолодження сорочки основного двигуна;
- охолодження масляних радіаторів;
- охолодження генератора;
- застосування в контурі парової турбіни;
- інші.
Компанія ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ офіційно представляє обладнання TRANTER і використовує компоненти в складі своїх теплообмінників.